22.12.07

Mijn 3de Gangbang

Mijn derde gangbang is alweer achter de rug en ook nu is het fantastisch lekker geweest. Mijn oom en ik waren er al vroeg en Johann en zijn vrouw vonden me opvallend rustig. Dat klopte ook wel, want ik wist nu zo’n beetje wel wat er verwacht kan worden.

Toch hadden Johann en zijn vrouw weer iets nieuws voor mij uitgedacht. In een zijkamer stond een gyneacologestoel opgesteld. Ruim voor de eerste gasten verwacht werden moest ik er op plaats nemen. Johann bond mijn benen aan de stoel vast en schoof de kniehouders ver uitelkaar. Iedere vrouw weet hoe je er dan bij ligt en zo lag ik er dus ook bij. Toen johann nadat hij mij een injectie gegeven had, wegliep en de deur open liet begreep ik meteen dat iedereen die die avond kwam een blik op mijn openliggende kut kon werpen. Het was duidelijk, dat men dat als uitnodiging zou aannemen en voor ze naar de woonkamer zouden lopen mij met een bezoekje zouden vereren. En zo gebeurde het dan ook.
Meteen bij de eerste die aanbelde was het raak. Nog met zijn kleren aan en alleen zijn pik uit zijn broek kwam hij tussen mijn benen staan. Een condoom was snel op zijn pik gerold en zonder enige vertraging drukte hij zijn pik bij me naar binnen. Ik was door de injectie behoorlijk gezwollen en gevoelig dus kwam ik snel klaar. Blijkbaar was dat voor de man die mij neukte het sein om me te verlaten en naar de woonkamer te gaan. Mij met krampende kutlippen achter latend. Ik lag nog hevig klaar te komen toen de volgende man al binnenkwam. Hij was al half uitgekleed en zag meteen dat ik nog aan het klaarkomen was. Hij boog voorover en nam mijn gezwollen klit tussen zijn lippen en zoog er aan. God, wat duurde het klaarkomen daardoor lang. Ook zijn likken bracht mij niet tot rust. Intussen hadden meer mannen me ontdekt en liep de zijkamer vol. Vanaf dat moment werd ik aaneensluitend geneukt en gelikt. Ofschoon het door de injecties snel klaarkomen heerlijk is, vond ik ook de momenten dat ik niet snel kwam heerlijk en genoot van de schuivende pikken en van het gevoel als een condoom volgespoten werd.
Voordat Johann me de derde injectie gaf, mocht ik van de stoel af en naar de woonkamer toe. Nu kon ik eindelijk ook actief worden, terwijl een ander me neukte. Ik pijpte, rukte en liet mannen achter elkaar in en over me spuiten.

Ergens op de avond deelde Johann mee dat ik voor het laatst zou zijn, dus als ze nog van me wilden genieten het de laatste kans zou zijn.
Vanaf dat moment was ik nog meer als anders het middelpunt van de gangbang. Bovendien leek het er op dat er steeds weer nieuwe mannen kwamen. Later vertelde mijn oom dat dat inderdaad ook zo was geweest.
Vraag me niet hoeveel pikken ik in me gehad heb en hoeveel pikken ik gepijpt heb, want ik weet het echt niet. Wel weet ik nu wat de uitdrukking “uitgewoond” betekent. Als de sluitspieren van kut en van kont niet meer sluiten, mag je spreken van uitgewoond zijn.

Het weer was te slecht om de bijna 2 uur naar huis te rijden en dus werden we uitgenodigd om bij Johann en zijn vrouw te blijven slapen. Nou ja slapen ….. daar kwam het eigenlijk niet van.
Alle vier zijn we bi, dus de diverse mogelijkheden van het vrijen werden gedaan. Zelfs toen we eigenlijk aan slaap toe waren, werd er nog gebeld en de man die aanbelde vrijde mee. Ombeurte pijpte we hem een tijdje. Ieder op zijn of haar eigen manier. Mijn oom was tenslotte de gelukkige die de sperma van de man ingespoten kreeg.
Het was al licht toen ik wakker werd. Meer van het geluid rond me, dan van het uitgeslapen zijn.
Johann en de man lagen elkaar te pijpen en mijn oom werd door de vrouw van Johann gepijpt. Als vanzelfsprekend ging ik tussen de benen van de vrouw liggen en likte haar.
Veel sperma en kutsap wisselde van persoon voordat de man vertrok en wij aan het ontbijt gingen.
Toen mijn oom en ik afscheid namen kreeg ik van Johann een hele doos injecties en hij beloofde me weer zo’n doos als ik in de vakanties weer bij hen kwam om te gangbangen.
Ik beloofde het.

Aucun commentaire: