26.12.07

Mijn tante is weer thuis (voorlopig). Ik had verwacht dat ik dan hier niet meer nodig zou zijn en naar Nederland zou kunnen, maar dat was een misrekening. Mijn tante is thuis, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Van werken is voorlopig nog helemaal geen sprake. Sterker nog ze is voor het grootste deel van de dag nog op haar rolstoel aangewezen.

In overleg met mijn mentor van school (en natuurlijk met mijn ouders) blijf ik voorlopig dan ook nog in Polen. Jammer, maar niet helemaal met tegenzin moet ik eerlijk bekennen.
Nu zij thuis is merk ik eigenlijk pas wie de initiatieven neemt voor de verschillende sexontmoetingen. Mijn tante dus!

Dat begon al toen ze thuis met een ziekentaxi thuis kwam. Ik had, zoals het hoort, mijn plaats in hun slaapkamer weer vrijgemaakt en in mijn “eigen” kamertje gebracht.
Daar maakte ze als eerste een eind aan.
Ik moest en zou bij hen slapen. Het bed was er groot genoeg voor (we hebben er wel met 5 man in geslapen, gaf ze aan). En dat was ook zo. Met zijn 230 x 220 cm was het bed inderdaad ruim genoeg voor 3 personen. Dus verhuisde alles weer van mij van het kamertje naar de grote slaapkamer.
Toen ze ’s-middags voor haar verplichte rustuurtje naar bed ging, moest en zou ik mee. Die middag vrijden mijn tante en ik voor het eerst samen. Dat een vrouw zoveel kutsap kan produceren had ik tot dan aan toe niet geweten. Samen kwamen een paar keer klaar en gunde ze zich eindelijk de verplichte rust.
Toen ze uitgerust was en weer in de woonkamer zat, was ze constant aan het telefoneren geslagen.
Ze sprak veel Pools, waar ik wel iets van versta, maar toch lang niet alles. Maar ik hoorde wel dat ze regelmatig mijn naam noemde.
Bij de gesprekken die ze in het Duits voeder kon ik wel alles verstaan. Daarbij gaf ze aan een paar weken thuis te zijn. Nnog lang niet alles kon, maar een prachtige en geile vervangster had en dat was ik dus. Ze prees me regelrecht aan en bood aan dat ze me voorbij zou sturen.
Aan sommigen vertelde ze dat ik zo goed was geweest op de gangbangs en dat ze me graag hadden gehouden daar.
Ik werd er verlegen onder.
’s-Avonds in bed nam ze weer het initiatief. Ze wilde zien hoe ik mijn oom stroompjes plas van me dronk. Dat hij dar enorm geil van wordt, had ik al verteld. Het effect bleef dan ook nu niet uit. Ofschoon ze eigenlijk voorzichtig aan moesten doen van de artsen, neukte mijn oom haar op een wilde manier. Ze kwam veel heviger dan vanmiddag en sloeg enorme kreten uit. Twee keer vlak achter elkaar kwam ze zo hevig. Toen zei ze half schreeuwend, half nahijgend dat hij nu mij moest nemen. Nou, dat deed hij dan ook. Ik was nog niet gekomen toen hij me, onder luide kreten, volspoot.
“Kom, kom”, riep mijn tante, “ik bef je wel tot je klaar ben”.
Ik drukte mijn natte kut op haar gezicht en voelde hoe ze met haar tong mijn klit zocht en vond.
Haar tong gleed dieper naar binnen. Bewerkte aan de ene kant het plekje net achter mijn klit en anderzijds slurpte ze de ingespoten sperma op.
Toen ik korte tijd later kwam, gutste de rest van de sperma mijn kut uit. Met haar dan veegde mijn tante het in de richting van haar mond en liet ook mij haar vingers aflikken.
Voor het slapen gaan, maakten we de afspraak (die ik met mijn oom al had) dat als iemand zin had in een ander die best wakker gemaakt mocht worden.
We kusten elkaar welterusten.

Aucun commentaire: