28.9.07

Verbazing

Ik moet vreselijk verbaasd en stom gekeken hebben, want iedereen lachte.
Wat was het geval.
Mijn oom en ik waren op bezoek bij mijn tante in het revalidatiecentrum. Direct na het begin van ons bezoek was mijn tante in een rolstoel geduwd door een verpleger en mijn oom weggegaan. Ik had alle maandbladen op de kamer al gelezen toen ze eindelijk terug kwamen.
(later bleek dat mijn oom en tante ergens in de kelder sex hadden gehad en dat de verpleger mijn tante in de rolstoel had vastgehouden, zodat ze er niet uit kon glijden)
Toen mijn tante weer goed en wel in bed lag, vroeg de verpleger of ik een pakje voor hem mee wilde nemen en dat zaterdagmiddag bij hem thuis wilde brengen.
Ik dacht gelijk aan drugsmokkel en moet dus heel verbaasd gekeken hebben.
In plaats van dat ik antwoordde, antwoordde mijn tante voor me dat ik dat natuurlijk wel wilde doen en voegde er aan toe dat mijn oom het op de terugweg wel zo uitleggen.
Dus knikte ik.
En tijdje later kwam de verpleger terug met een in kadopapier ingepakt pakje. Ik stopte het in de grote tas, waar op de heenweg het fruit en wat te lezen had ingezeten.
Na een tijdje moesten we weer naar huis, want het revalidatiecentrum was toch een goeie 130 km van de boerderij.
“Wat waren jullie lang weg”, bracht ik mijn nieuwsgierigheid onder woorden.
“Je wilt niet weten waar we waren”, antwoordde mijn oom uitwijkend.
Natuurlijk wilde ik het weten anders zou ik het niet over begonnen zijn. Toen vertelde mijn oom dat mijn tante had geregeld dat ze beneden in een magazijntje hadden kunnen vrijen en konden neuken.
Ik keek weer eens verbaasd: “en dat zomaar met een verpleger erbij?”
Het verhaal wat mijn oom toen vertelde deed mij van de ene verbazing in de andere vallen.
Dat mijn oom en tante relatief vrijdenkend waren blijkt wel uit het feit dat ik bij mijn oom in bed mag slapen en daarbij van mijn tante tips kreeg, maar dat ze zoveel dingen meer deden daarvan had ik absoluut geen idee.
Zo zijn ze actieve swingers,waarbij ze naar andere paren gaan of dat er paren bij hen thuis op de boerderij komen en mijn tante is vaker betrokken bij gangbangs.
Een van de grootste gangbangs werd georganiseerd bij die verpleger en zijn vrouw thuis.
En ...... mijn tante is vaak daarbij om zich ook te laten gangbangen.
Mijn oom vertelde dat er dan op zo’n middag en avond tientallen mannen kwamen.
Aanstaande zaterdag (het ziekenbezoek was dinsdag en ik schrijf dit op vrijdag) is er weer zo’n gangbang en omdat mijn tante om begrijpelijke reden niet kan, was de eer aan mij gevallen om mee te doen. Ik schrok wel toen hij dat vertelde.
“Maar zoiets heb ik nog nooit gedaan”, weerde ik me, maar mijn oom zei dat alles de eerste keer moest zijn en verzekerde dat ik het echt naar mijn zin zou hebben.
“Bovendien”, zei hij, “doordat je het pakje hebt meegenomen en zaterdag aflevert, kan je gewoon niet meer afzeggen”
Ofschoon ik nog helemaal aan het idee moest wennen, was me ook duidelijk dat ik mijn oom en tante niet teleur mocht stellen.
Nadat mijn oom en ik die avond heerlijk hadden liggen vrijen, lag ik nog uren te piekeren voor ik in slaap viel.
Naarmate de week vorderte, werd me het steeds duidelijker dat ik zaterdag (morgen dus al – O mijn God!) met meerdere mannen zou neuken en wie weet wat al niet meer.
Als ik het overleef, doe ik er na zaterdag verslag van.

Aucun commentaire: