14.11.07

Bezoek



De volgende morgen kon ik mijn hitsigheid best kwijt




Mijn weblog heet “Nienkes geheimpjes”. Maar hoe langer ik hier ben, hoe meer ik tot de gedachte komt dat de titel net zo goed “Familie Geheimen” had kunnen heten.
Afgelopen vrijdag kregen we bezoek van 2 kennissen van mijn oom en tante. Deels zakelijke kennissen van mijn oom, maar hoe langer ze in huis waren, hoe meer ik er achter kwam dat het ook intieme vrienden zijn. Uit de gesprekken was me al snel duidelijk dat mijn oom en tante vaker met hen sex hadden gehad en het werd me duidelijk gemaakt dat ik ook hier de plaats van mijn tante maar moest innemen. Zo belandden we uiteindelijk met z’n vieren in bed.
Toen we in slaap vielen, was ik een paar keer vreselijk lekker geneukt en had ik veel sperma geslikt. Ik werd de andere morgen wakker doordatik gevingerd werd. En zoals je bij drank ook de andere dag moet doorgaan waar je de dag daarvoor mee bent opgehouden, was dat bij ons met het vrijen ook.
Wat ik al vaker ontdekt had, maar dat ook nu werd bevestigd, is het feit dat ik lang na heftig vrijen op de grens van “zin hebben” blijf. Zo ook die morgen toen ik na een uitgebreid bad en ontbijt zat te chatten met iemand in Nederland. Ik voelde me nat worden en werd ik ongelofelijke hitsig. IK heb snel de chat afgebroken en vond iemand die alweer met me wilde vrijen.

Wie had dat gedacht toen ik van het boerenland in Nederland naar het boerenland in Polen ging om ‘mijn tante te vervangen’. Wat dat inhoud kom ik nu zo langzaam aan achter.

Aucun commentaire: