8.8.07

Alle begin is .....gemakkelijk

.Thuis ben ik een nakomertje. Mijn broer was al 17 en mijn zus 13 toen ik geboren werd. Voor mijn zus was ik eigenlijk een levende pop waar ze moedertje mee kon spelen. Toen ik wat ouder werd, deden mijn zus en ik veel leuke dingen samen. Zo kregen we een hechte band.
Toen ik een jaar of 11 was, ging mijn zus met haar vriend samenwonen. Toen ze mij haar plannen vertelde, was dat een enorme schok voor me. Maar ze beloofde dat ik vaak mocht komen logeren en dat ik zelfs een eigen kamertje in hun flatje kreeg.Ik ging inderdaad vaak bij hen logeren. In de weekend was ik vaker bij hen als thuis.
Bob, de vriend van mijn zus, is een aardige man. Maakt veel grapjes en stoeide veel met me. Vaak gingen we ook naar pretparken, zoals de efteling en zulke dingen.
Het leuks vond ik dat ik bij hen in bed mocht slapen. In de grote slaapkamer stond een bed waar wel 5 mensen tegelijk in konden slapen. Dus hadden we met z'n 3 plaats genoeg.
Het kon niet uitblijven dat ik ontdekte dat mijn zus en Bob gewoon met elkaar vrijden terwijl ik naast hen lag.Stiekem keek ik dan naar hen en vooral ook naar de grote pik van Bob. Ik zag ook hoe mijn zus met die paal speelde.
Ik weet niet precies wanneer het begonnen is. Maar op een keer streelde Bob ook mij. Het leek per ongeluk maar hij voelde duidelijk aan mijn, toen nog, kleine borsten. Later begon hij ook tussen mijn benen te voelen. Ik begreep best dat hij iets deed wat niet helemaal in de haak was, maar liet hem gaan. Het kwam zelfs zover dat ik ongeduldig wachtte tot mijn zus en hij uitgevreeën waren en Bob aan mij zou gaan zitten.Maar ook buiten bed was hij lief voor me. Hij bracht vaak kadootjes voor me mee. Hij was ook de enige die mij feliciteerde toen ik voor het eerst menstrueerde. Mijn moeder en mijn zus deden er zielig over en wilden mij maar steeds troosten. Maar Bob zei dat ik een echte vrouw aan het worden was en verraste me met een leuk BH-setje.Het leek allemaal leuk te gaan, maar daar kwam plotseling een einde aan.Mijn zus leerde een andere man kennen en verliet Bob.
Voor mij was het helemaal erg, want de nieuwe vriend van mijn zus wilde niet dat ik vaak bij hen kwam logeren. Vooral in het begin miste ik de spannende vrijpartijtjes van Bob en mijn zus en natuurlijk de liefkozingen van Bob.
Na een half jaar of zo, ik was intussen 13, ontmoette ik toevallig Bob in de stad. Hij feliciteerde me nog met mijn verjaardag (was hij dus niet vergeten) en trakteerde me op een ijscoupe bij de Italiaan. Het was weer ouderwets gezellig met hem. Bob zei dat hij mijn zus en ook mij miste en vroeg wat ik nu in de weekenden deed. Ik haalde mijn schouders op, waarop hij mij uitnodigde toch eens op een zaterdag voorbij te komen. Hij zou het dan net als vroeger weer ekstra gezellig maken. We maakten gelijk een afspraak voor de eerstvolgende zaterdag.
Bob had taartjes in huis gehaald en hij wist nog precies wat mijn lievelingsthee was. Echt gezellig dus. Na een tijdje zei bob dat hij de indruk had dat ik gegroeid was en dat mijn borsten ook voller geworden waren. Hij vroeg zich af of er meer haar op mijn kutje gegroeid was.
Ik had nooit gedacht dat ik zoiets zou doen, maar ik stemde toe dat hij dat allemaal zou controleren. Het grote bed was er nog steeds en hij streelde en kuste mij 'overal'. Hij had zichzelf ook uitgekleed en ik speelde met zijn piemel. Bob zei dat ik al een echte vrouw was, die mannen het hoofd op hol zou brengen. Die zaterdag bracht ik Bob voor het eerst tot spuiten. Hij had gezegd wat ik moest doen en hoe hij het lekker vond. Op zijn beurt vingerde hij me en tongde hij mijn kutje.
Alle zaterdagen daarop ging ik naar Bob en steeds deden we nieuwe dingen. Ik ontdekte, dat ik (wat Bob zei) klaar kwam van zijn vingeren en likken. Volgens Bob was dat een teken dat ik een echte vrouw aan het worden was. Dat klopte aardig, want vanaf die tijd gebeurde het elke zaterdag wel een keer. Bob haalde me over zijn piemel in zijn mond te nemen en zolang door te zuigen tot hij spoot. Toen ik de eerste keer daarvan griezelde, troostte Bob me en zei dat als ik het vaker deed ik het wel lekkerder zou gaan vinden. Hij kreeg gelijk.
Ofschoon ik het toen nog niet door had, moest de dag komen dat Bob mij zou ontmaagden. De zaterdag dat dat gebeurde herinner ik me nog heel goed. Het stortregende buiten en mijn moeder verklaarde me voor gek dat ik met dat weer de stad nog in ging. Het is maar 5 minuten lopen van de bus naar het huis van Bob, maar ik was doornat toen ik aankwam. Snel kleren uit en op de verwarming gehangen en gelijk knuffelen in bed. Het was al helemaal vertrouwd zo bij Bob en we lagen al vlug flink te vrijen.Min of meer onverwachts voelde ik zijn piemel tegen mijn kut drukken. Onbewust wist ik wat er ging gebeuren."Doe maar", zei ik tegen Bob. "Doe maar", zei ik nog een keer en dat was het moment dat ik ontmaagd werd. Veel heb ik er niet echt van meegemaakt, want op het moment dat zijn pik naar binnen gleed kwam ik klaar. Ik was verbaasd dat die grote pik van Bob bij mij paste. Even later keek ik tegen een spuitende pik op mijn buik aan. Ik was trots op mezelf en ik kreeg ook complimentjes van Bob. Gelukkig had hij niet in me gespoten, want toen was ik nog niet aan de pil. Uit de kast haalde hij een supermooi lingeriesetje. Dat had hij al een tijdje geleden gekocht als beloning voor als hij mij mocht ontmaagden.Vanaf die zaterdag neukte Bob mij elke keer tenminste 1 keer. Hij gebruikte wel steeds condooms, maar drong er op aan dat ik aan de pil zou gaan.Het kostte me heel, heel, heel veel moeite om mijn moeder te overtuigen dat ik de pil wilde. Toen ik die eindelijk kreeg en ik enkele weken braaf geslikt had, vertelde ik het Bob en van dat moment waren we van die lastige condooms af. Ik weet best wel dat een condoom enorm safe is, maar gewoon lekker onverwacht een piemel in je te voelen is toch ook wel heerlijk.

Aucun commentaire: