24.8.07

Gebeurt is gebeurt

Na het schrijven van mijn stukje over het vrijgezellenfeestje, ben ik vergeten de PC af te sluiten.
Ook mijn chatprogramma had ik niet afgesloten. Het gevolg was, dat mijn oom alles hebt kunnen lezen. Hij begon er die avond na het eten over. Voor hem was het duidelijk geworden, dat zijn 'kleine nichtje' meer aan sex deed dan hij ooit had vermoedt.
Gevolg ....... ik sliep die avond bij hem in bed. Nou ja, slapen ......
Met als gevolg de volgende dag toch een wat slecht geweten tegenover mijn tante die nogsteeds in het ziekenhuis ligt.
Een slecht geweten dat achteraf helemaal niet nodig was geweest.
Bij het middagbezoek had mijn oom alles blijkbaar aan haar verteld en toen ik gisteravond op bezoek kwam, zei ze gelijk dat ze alles wist en het niet erg vond.
Blijkbaar keek ik verbaasd, want ze lachte hardop. Ze bekende dat ze het wel heen beetje had verwacht dat dat zou gebeuren. Ze kende immers haar man goed. Zonder er omheen te draaien, vroeg ze of ik het ook fijn gevonden had. Ik werd zeker rood, want mijn tante zei dat ik me er niet voor hoefde te schamen. In het gesprek wat daarna volgde kreeg ik zelfs tips van haar hoe ik mijn oom supergeil kon krijgen. Ik zou me dan moeten laten likken terwijl ik boven zijn hoofd zat en dan kleine beetjes plas loslaten. Ze voorspelde me dat ik dan uren plezier aan hem zou beleven.
Thuis gekomen heb ik op het toilet geoefend. Ik ontdekte dat ik niet met volle blaas dat moest doen, want dan kon ik niet maar kleine beetjes afgeven.
Gisteravond heb ik voor we naar bed gingen een beetje geplast en de rest opgehouden. Eenmaal in bed ging ik met mijn kut boven zijn mond zitten. Zoals mijn tante voorspelt had, begon hij te likken. Kort nadat hij begonen was liet ik de eerste druppels los. Mijn oom reageerde onmiddellijk. Zijn halfstijve pik stond in no-time strak en stijf. Terwijl ik me voorover boog om hem te pijpen, liet ik de volgende druppels los.
De dikke pik klopte in mijn mond. Ik kwam snel op de heerlijke tong van mijn oom en daarna nog een keer.
Vlak voor we gewoon naast elkaar gingen liggen, spoot hij mijn mond vol. Met mijn mond nog halfvol gaven we elkaar een tongzoen. Het was duidelijk dat mijn oom supergeil werd/was.
Het duurde lang, heel lang voor we eindelijk gingen slapen.
Waarom hebben we dat niet 3 weken eerder gedaan.

Aucun commentaire: