29.8.07

Goed nieuws

Gisteren kreeg ik een mailtje van mijn zus, dat haar vriend is weggegaan bij haar. Ik vond het wel goed voor haar, want ik heb het altijd al een kwijlebabbel gevonden.
Dus eigenlijk is het goed nieuws
Ik heb haar teruggemailt, dat ze maar eens contact met Bob moet zoeken. Bob is haar eerste vriend waar ze mee heeft samengewoond en is ook de man die mij heeft ontmaagd. Eeen heel lieve man waar ik nogweleens een weekendje gaat logeren. Hij vraagt altijd naar mijn zus, dus misschien komen ze weer samen.

Een ander goed bericht is dat mijn tante uit het ziekenhuis komt. Dan nog wel niet direct naar huis, maar toch, met haar been komt het dus wel goed. Niet direct naar huis, omdat ze in een revalidatiehuis komt voor enkele weken, tot ze weer alles zelfstandig kan.

Een goed bericht is ook dat het tussen mijn oom en mij steeds beter gaat. Vooral in het begin is het toch wennen aan elkaar, want met familie is het toch anders dan met een vreemde, die je misschien toch nooit meer ziet daarna.
Ik krijg ook heel goede tips van mijn tante, die zegt dat ze het liever hebt dat hij met mij vrijt als met iemand uit de stad. Gelijk heeft ze.

Aucun commentaire: