29.12.07

“Ik zal je eens een echt ruwe en stevige neuker bezorgen”, had mijn tante beloofd en ze wat ze beloofde hield ze ook, dat wist ik.
Ik was die belofte alweer vergeten, toen mijn tante nadat de dagelijkse werkzaamheden door mij waren gedaan mij voorstelde een lekker bad te nemen. “En hou lekker je badjas aan als je terugkomt”, riep ze me nog na.
Toen ik een klein halfuurtje later vanuit de badkamer de gang opliep, stond er een boom van een kerel op me te wachten en duwde me een slaapkamer in. Hij had mijn badjas al los getrokken en stond me meteen te tongzoenen en me te vingeren. Het duurde echt niet lang voor ik naakt op bed lag en hij me op een vreselijke manier neukte. Vreselijk qua tempo, vreselijk qua diepte en vreselijk qua hoe hij gewoon met me omging.
Het tempo was voor mij niet bij te houden, zodat we telkens uit ritme raakten, wat hem scheen op te winden
Bij het diepgaan deed het soms zelfs pijn en slaakte ik pijnkreten. Ook dat scheen hem op te winden.
Hij deed met me hoe hij het wilde. Soms was ik helemaal dubbelgevouwen. Soms trok hij me hoog tegen hem om en drukte hij zijn pik juist erg diep naar binnen. Soms sleurde hij me een heel andere kant uit, waardoor ik soms ongemakkelijk kwam te liggen. En al die tijd neukte hij door.
Na een hele tijd werd ik van zijn neuken ‘verlost’. Ik zeg wel verlost, maar het was echt wel heerlijk zoals het ging.
Het laatste van zijn uitspatting wilde hij gepijpt worden. Ook toen duurde het nog geruime tijd tot hij met volle kracht een grote hoeveelheid sperma mijn mond inspoot.
Toen we beneden in de woonkamer kwamen, zaten mijn oom en tante te lachen.
“Nou, heb ik te veel beloofd”, vroeg mijn tante.
“Pffff”, kon ik uitbrengen en plofte op de bank neer.
Mijn oom liep te kamer uit en kwam even later terug met een videocassette. Hadden ze alles opgenomen. Nou kon ik pas zien hoe ruig het er aan toe gegaan was.
“Zulke heeft hij van mij een paar”, zei mijn tante toen we ‘mijn’ video hadden bekeken.
De man pakte zijn tas en haalde er 3 videocassettes uit. Daar stond mijn tante dus op. Ze werd er op dezelfde ruige manier ook anaal genomen en op de andere waren het twee van die figuren die haar namen. Bij het kijken alleen word je al hitsig en toen ik dat zei, zei de man dat ik direct nog wel zo’n beurt kon krijgen. Ik bedankte er voor en voor ik het goed besefte zei ik: “een volgende keer dan maar”. “Afgesproken”, zei de man, “daar hou ik je aan”.
Oom en tante lachten.
De man beloofde om enkele scenes toe te sturen. “Graag”, zei ik.
Toen hij wegging en ik hem tot de buitendeur begeidde, zei hij dat hij zich al op de volgende keer verheugde en voegde er aan toe dat dan zijn vriend ook mee zou komen.

1 commentaire:

nico a dit…

ha schoonheid

Ik heb het geluk gehad dat ik je vanmiddag ook al gesproken had op msn en daar ook al mijn bewondering heb uitgesproken over jou en jou waanzinnig mooie avonturen op sexgebied ook vertelde ik je dat ik ze met genot las ook het filmpje was bijzonder opwindend om jou zo bezig te zien
Ik heb je ook beloofd op het moment dat je weer in nederland bent dat je hier ook een paar man kan verwennen in een gangbang dus enigsinds hoop ik je snel te kunnen begroeten.
Ga zo door intussen met je heerlijke belevenissen op papier te zetten ik zal ze elke keer weer met veel plezier en genot lezen met een paal in mijn broek

Nico